Monday, June 15, 2009

Not so good...

Bulan ni bermula dgn agak tak best.
Baru aku start dua hari kerja, aku MC lagi.
Kali ni sbb food poisoning pula. Hanya aku dan Ammar yg kena.
Puas aku fikir apa yg kami berdua makan tp Sayang x makan.
Fikir punya fikir at last Sayang yg bagitau.
"tu la...makan lagi gula2 pelik tu!"
owhh! Jelly Bean yang aku beli kat candy island tu...really?
Mmg betul hanya kami berdua yg makan. Adik makan sikit je.
Tapi selama ni aku beli kat Candy Island tu ok aje...or maybe this time my immune system goes haywire!
Tapi cukup meletihkan. Nak tidur pun x selesa sbb asyik bangun muntah. Perut bergelodak dgn angin. Nak makan pun takut.
Fikir2 semula, takpelah...aku redha. Mungkin ada dosa kecil aku nak di hapuskan.

4 comments:

wannie ross on June 15, 2009 at 9:22 PM said...

kalau food poisoning menghilangkan dosa kecil, sakit apa yang boleh menghilangkan dosa besar? i rasa food poisoning pun bahaya kalau tak dapst rawatan awal...boleh bawa kematian...

u dan ammar dah baik kan? alhamdullilah..

TashadeNatasha on June 15, 2009 at 10:36 PM said...

get well soon kak!

Unknown on June 16, 2009 at 12:27 AM said...

mcm dah musim la bel..adik bella dan dani pun CB dan muntah2..takpela..kita redha jek..!
kata doktor kadang kala faktor airpun membawa faktor menyumbangnya food poisoning ni..
bila time adik bella kena..tak tido mlm di buatnya..selang sejam berak..last bawak HUKM..nasib baik tak admit..masih dlm tahap ok..
harap bel sihat..cian die sakit mata tak baik lagikdah sakit baru dtg!!

beldandy on June 16, 2009 at 8:32 AM said...

Wannie, sakit2 minor tu mmg penghapus dosa kecil..dosa besar kita kena mohon ampun dan bertaubat dgn Allah S.W.T...hari ni kami dah ok..thanks dear.

Thanks Tasha!

Dani, tu la macam musim sakit plak. Smlm Bel masuk je klinik terkejut tgk klinik penuh!

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template