Friday, May 8, 2009

Mothers Days Gift

Sedang aku leka menyiapkan report attendance, aku terdengar E bersuara :

"Kak, Fed-Ex!"
"Mana-mana?" aku bergegas meninjau tingkap di belakang aku sambil tersenyum lebar.
"Kak handsome plak mamat yg hantar tu kak!"
"betul lah e..jap akak nak gi sambut barang tu!"
Aku sepantas kilat berlari anak menuruni tangga. Kalau jatuh mmg sah aku kena sorak kat office sampai thn depan!

Dengan senyum lebar aku menurunkan tandatangan atas mesin mamat tu. aku dah tak kira kalau dia kata aku gatal senyum2 kat dia. padahal aku terlalu gembira bila terima barang tu! sangat happy okeh! rasa macam terbang gitu.

Bila buka je kotak, aku dah rasa macam budak 2 tahun dapat mainan baru! sengih lebar sampai telinga. kalau Ammar, dia tidur dgn fire engine yg Mak Teh dia baru belikan...dan aku pula dah terasa nak tidur sambil peluk benda tu! Tapi nnt takut En. Sayang ketawakan aku... atau "Ultraman Tiga" & "Ultraman Dyna" berebut nak main dgn benda ni. Takpelah...peluk kejap puas2.

Ni la my new toys tu! Thank you so much ya...Really appreciate it! tak sabar nak guna this weekend. nak practice. hehehehe...on top of that, I just want to say alhamdulillah.

3 comments:

bhulat on May 8, 2009 at 2:33 PM said...

My Dear Friend

Happy Mother's Day

Unknown on May 8, 2009 at 2:47 PM said...

thanks betty

happy mothers day to you too!

dlittlekitchen on May 8, 2009 at 3:27 PM said...

Selamat Hari Ibu.. Semuga bertambah berjaya...

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template