Tuesday, May 19, 2009

dah start sibuk ni...

SIRIM Audit akan start middle next month, jd aku dh strat kelam kabut nk prepare document. Entah kenapa aku ssh sgt nak masuk kepala otak ttg ISO2 ni...macam sgt keliru gitu. My boss kata bila aku dh kena byk NCR nnt baru aku akan faham. It means I'll leran through mistake? Do I have to? hmmmm *sigh*

last week, rumah akak ada kenduri meletakkan kerja untuk Akis Wedding. Aku pun teringin nak dgr cemana meeting tu di jalankan. Apa yang di bincangkan dan apa yang di utarakan. Aku segan nak pergi dgn tangan kosong so aku buatkan Black Bottom Cuppies tuk mereka. Aku tau anak2 dia suka makan kek. Right after bakes, rasa cuppies ni macam tak oomph sgt, tapi bila makan the next day baru terasa sedapnya. Cuppies ni tak perlukan frosting pun, tapi kalau nak juga blh guna cheese frosting. Jika berminat blh order dgn I ya? heheheh...



malam tu pukul satu pagi br sampai
rumah...punyalah penat. Tapi pagi esoknya tetap bersemangat bangun pagi sbb plan nak masak2. En Sayang malas nk ke kedai pada mulanya, tapi aku ugut tanak masak apa2 baru dia ajak Ammar ke kedai. As expected, dia mesti beli sotong. "Sotong goreng tepung satu!" kata dia sambil menghulur plastik lauk. Takpelah...walau sotong itu suka meletup dlm kuali I rela buat untuk you Yang!

7 comments:

wannie ross on May 19, 2009 at 7:58 PM said...

look nice. i sangat suka chocolate cupcakes. boleh habiskan 5 ketul at one sit. Kalau bel duduk dekat, boleh order atau kita main masak-masak sama-sama! :)

Zilla on May 20, 2009 at 7:40 AM said...

main masak2? saya suka tu...nanti boleh lah saya join dua kaki ye wannie? ;-)

Unknown on May 20, 2009 at 8:37 AM said...

eheheh..teringat zaman kecik2 main masak2 kan?

zila, kalau kita duk dekat bel sure asyik bertandang rumah ko je!hik hik hik!

wannie kalau kita dekat, first thing bel nak buat is peluk nadine dan kiss her kuat2!

kyra said...

ermm.. look so yummie, rasa 1 pasti nk lagi.. :-)

wannie ross on May 20, 2009 at 11:00 PM said...

Zila, dua kaki aje? Bawak lah kaki-kaki yang suka main masak-masak sekali! :)

Sebelum peluk nadine kena bagi dulu 30 bijik cupcakes pelbagai rasa!! Hahahhaa

Unknown on May 21, 2009 at 10:47 AM said...

utk nadine & rick blh aje..tp bila nk mai malaysia ni? hihihi

wannie ross on May 21, 2009 at 11:31 PM said...

Entah! Hari tu baru balik...
Lepas ni mungkin balik hari raya kot..

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template