Wednesday, January 14, 2009

Tag tertunda

Sorry kak Ti. Yang benarnya tak perasan pun akak Tag kita tau!
Anyway this is 6 Random About ME...

1. Sangat sukakan kisah2 fantasi. Aku memang cannot resist funtasy punya cerita. Sebab tu aku suka kumpul buku Enid Blyton, tonton kisah2 magical. Biarlah orang kata aku macam budak2..aku apa peduli!

2. Membaca adalah ibarat nadi kedua bagi aku. Rasanya aku tak mampu teruskan hari2 aku tanpa membaca. In fact masuk jamban (even kat office) pun aku akan bawa reading stuff!

3. Sekarang ni tengah gila baking stuff. Kalau boleh setiap minggu aku nak bakar cake, biskut, puding bla bla bla...but i kept reminding myself...don't be a superwoman!

4. Sedang struggle nak siapkan manuskrip ketiga. Bukan setakat masa tapi mencari kekuatan dan disiplin dalam diri. Sepatutnya setiap malam aku luangkan masa untuk menulis barang 5-6 ayat; tapi aku lebih sibuk melayan kelopak mata yang makin layu.

5. Info seeking junkie. Aku boleh mengadap PC for hours surfing the net. I will find any info that I can put into my mind. Jadi aku boleh borak tentang apa saja...or at least aku tahu apa yang mereka bualkan.

6. Aku baru saja dapat rentak untuk uruskan dua anak dan lain2. This year should be my turning point.

0 comments:

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template