Wednesday, January 14, 2009

Tag HB pula...

THE RULES:

1. Take your bag, be it hand bag, man bag, sling bag or any other bags that you put your stuff in.
2. Take everything out and put it nicely around the bag.
3. Describe the items found in your bag.
4. Let the readers judge.

Ok, ni aku dah keluarkan segala kandungan dalam handbag aku :
1. Buku. Ni kecil sikit, kadang tu aku usung cookies bible aku or my other recipe book.
2. Surah Yassin. Senang if bebila aku rasa nak baca.
3. Buku ASW/ASB. Senang aku nak gi masuk duit setiap bulan. Lepas ni nak handover pada Sayang pulak.
4. PDA. This is my bestfriend, cannot live without her.
5. Coin purse (kak Ti kasi). Actually HP punya tapi aku belsah letak loose money.
6. Lipstick & Lipbalm
7. Perfume (aku pakai perfume kat office)
8. Purse. Ni akan ku usung time aku malas bawa handbag.
9. Camera. Wajib gak ni.
10. 2 batang pen. Pink & Black. Senang bila aku memerlukannya.
11. Car key & Office key. Sangat wajib ok. Office bawah tanggungjawab aku.
12. Pendrive skin. Tahla cemana blh ada dlm handbag aku ni. Kut aku saja suka tukar2 skin kut!
13. Huh! resit pun ada. Yang ni nak claim petty cash...RM200+ kau! lambatla dapat ni...
14. Last but not least, Pad. Emergency!

Banyak rupanya barang dalam handbag aku ni.
Aku memang sedang cari handbag yang lebih besar...sebab nak masukkan laptop aku tu. Seang aku nak usung setiap hari, just guna satu bag aje! Teruk kan?

0 comments:

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template