Tuesday, January 20, 2009

Finally she is mine!

Dah puas aku merayau kat internet (Malaysian store)...dah puas call bookstore...semua kata "MAAF, Kami takde buku yang cik mahukan" Sedih kan? Then aku nekad nak beli melalui Amazon.Com.

Tapi sewaktu aku melawat Borders ahad lepas, mata aku cepat aje nampak buku ni. Tanpa fikir panjang aku terus call Sayang; bukan minta bayar ok...minta ID(he got discount...Berjaya staff maa!). Aku pejam mata je masa nak bayar tu. Dan dengan hati yang amat senang, sekarang aku tengah sibuk menelaah kawan baru ni...dia ada atas pangku aku ni...

So tak boleh lama-lama surf the net..aku nak belek kitab ni pulak! hehehhehe

5 comments:

Zilla on January 21, 2009 at 1:42 PM said...

wah mummy..bestnya buku...biler2 leh la photostatkan tuk sya ye? hehehe

Unknown on January 21, 2009 at 4:48 PM said...

boleh aje HB..tebal banget buku ni..nasib baik kertasnya yg jenis ringan tu..kalau kertas putih bengkok bahu nak bawa!

Zilla on January 23, 2009 at 9:58 AM said...

bel, blh ye?copykan kat kiter satu boleh dak?black n white pun takpe bel...rege sebuah di border berapa ye bel?

Unknown on January 23, 2009 at 2:19 PM said...

buku tu mmg black n white HB, cuma ada 32 pages je colur, gambar2 kek...
kat borders dalam RM133.90. kalau Hb nak bel blh beli at discounted price. Nanti bel cuba tanya costing tu photostat ya?

Zilla on January 31, 2009 at 10:59 AM said...

bel belikan blh dak? ekekeke sebab ada discount mana blh tolak..hehehe buku yang kiter photostat tu, nanti kite bg tau...

baru2 ne kiter ada booking buku cake decorating from wilton..dalam seminggu laghi dok kot (i'allah) best buku ne bel sebab ada basic tuk hias kek..nanti dah dapat kiter tunjukan kat bel ye..rege kalo tak silap dalam RM55

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template