Monday, January 19, 2009

Siti Rosmizah, you made me cry!

I just can't concentrate on my work!
Since yesterday I've been reading ANDAI ITU TAKDIRNYA by Siti Rosmizah and until today i'm still not finished yet! I slept late at nights trying to finish it (I force myself to sleep at 3.00am).

This is the perfect writings to me.
Selalunya bila aku membaca novel aku akan mula masuk ke dunia nya. Dan seboleh mungkin aku memilih watak yang aku mudah jiwai. Aku bosan bila penulis menggambarkan perempuan terlalu lemah esp sebab cinta. Tapi tidak dalam novel ini. Setiap persoalan yang aku bakal lontarkan di tulis dengan amat baik. Yeah..knowing the facts that she (Siti Rosmizah) is a lawyer, she did write brilliantly. Novelnya bagi aku sangat ilmiah...bukan main tangkap muat. Penulisnya berfikir sebelum merangka jalan cerita...ah! aku sangat sukalah...
Dan sekarang aku sangat tension sebab tak dpt habiskan baca buku tu...aku kena siapkan kerja yang tgh melambak ni...arghhhhhhh!

0 comments:

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template