Monday, December 15, 2008

Eumora Bar ( betul ke Miracle?)

Aku dah tau pasal eumora ni agak beberapa bulan lepas la. Cuma aku tak ambil endah sangat sebab kulit aku takde problem sangat; maybe sebab baby hormon tu masih banyak lagi dalam badan aku. But these few weeks aku dah rasa semacam kat kulit muka aku ni. Oily tu dah datang semula. Mungkin sebab hormon makin beransur hilang. Takkan aku nak mengandung lagi semata-mata nak kulit cantik kan?

Jadi aku mula memikir produk yg perlu aku beli. Pertama dalam list aku ialah Q-She from DCL. Produk ni memang sangat bagus, (no more oily faces, rambut tak gugur, kuku cantik, kulit smooth, body terbentuk) cuma aku tak larat nak beli selalu (buat masa ni aku kering). Jadi aku kena lupakan Q-She buat sementara waktu. Bila dah ada lebih baru aku start Q-She semula. Then aku ingat nak pakai semula Olay Total Effect; ia memang berkesan pada kulit aku cuma lama kelamaan ia agak oily pada kulit muka aku ni. So Olay tolak tepi dulu. (But Zadil did tell me to use the green flap one...tak oily katanya. Nnnt consult Zadil) Then Eumora came to my mind. Why not try for this dulu kan? Anyway aku boleh beli quater bar at RM50 only and it lasted for 1 month. Well I knew I can make to 2 or 3 months!

Sepantas kilat aku call officemate aku yang supply eumora dan order dgn dia. Boleh pulak dia lupa nak bawa hari ni. Frust juga aku. tapi takpe..aku akan remind dia lagi. Korang dah pernah baca ke pasal eumora ni? Let me share sikit ya :





Antara bahan-bahan yang terkandung dalam EUMORA adalah :-

  1. Hma - Algae yg kaya dengan antioksida, vitamin dan mineral dari Europe untuk mengembalikan keremajaan dan menyembuhkan kulit.

  2. Heilmoor Clay – Terdiri daripada beratus herba, bahan organic, antibiotic yang semulajadi, hormon tumbuhan dan banyak lagi.
    EUMORA Miracle Bar
    100%Semulajadi

Kebaikan Menggunakan EUMORA

  • mengecilkan pori-pori
  • mengawal blackheads dan whiteheads
  • mengawal keseimbangan pH pada kulit
  • mengawal masalah jerawat dan kulit sensitif
  • mengurangkan kesan parut pada kulit
  • mengurangkan pigmentasi dan mengawal masalah jeragat
  • mampu mengurangkan garis-garis halus / kedut pada wajah
  • membantu mengawal masalah penyakit kulit, eczema, psoriasis, stretchmarks, kesan selulit dsbnya
  • kulit kelihatan 1 tona lebih cerah kerana proses exfoliation
  • kulit kelihatan lebih kemerahan secara semulajadi dan berseri-seri
    meningkatkan keupayaan kitaran sel kulit, menjadikan kulit sentiasa anjal, sihat dan berseri
  • sangat sesuai dan selamat digunakan kepada bayi dan kanak-kanak
  • mengurangkan noda-noda hitam dan sel mati pada keliling leher, celah ketiak dan bikini line
  • bagus untuk mengekalkan keseimbangan minyak pada kulit kepala
  • melembutkan rambut dan menyihatkannnya
  • Matikan jerawat muka @ badan
  • Kurangkan kedut muka, facelift up, eyebag, dark circles, jeragat, pigmentation
  • Menegangkan muka dan menampakkan seri wajah.(glowing)
  • Menjadi syampu utk menjadikan rambut lebih sihat,berkilat dan lembut.
Setakat yang aku dah buat research sesikit (info ttg humic acids tu semua) ianya bagus untuk kulit, cuma aku belum try saja. Aku takut sebenarnya...tapi cuba jela...

5 comments:

TashadeNatasha on December 16, 2008 at 10:05 AM said...

wow, byknya benefit dia.
rasa mcm nak cuba.
tp serious tasha xpenah dgr

Unknown on December 16, 2008 at 11:36 AM said...

tu la..hari ni kitorang dah dpt 1/4 bar..karang nak cuba cuci muka...

Zilla on December 18, 2008 at 12:19 PM said...

bel dah pakai sabun ne kan? mcam mana rasanya? ok dak? ingat nak tryla...kalo minta bel belikan blh tak?

Unknown on December 19, 2008 at 11:31 AM said...

setakat ni dah 3 hari bel pakai.
so far memang ok. takde plak jadi pelik2 kat muka ni. pores mmg definately getting tighter. then muka rasa bersih dan lembut tanpa bel perlu sapu toner or moisturizer. pastu less oily.

kalau HB nak juga boleh bel belikan. 1/4 RM50.

Laman Santai on February 2, 2009 at 10:13 AM said...

hmm..seriaira nak tanya, leh dpt lagi ker price rm50 tu?

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template