Monday, October 13, 2008

Just Ok.

Hujung minggu baru ni aku cuma berjaya masak 3 hidangan. Aku masak speggeti meat ball, Trifle Pudding dan Choc Chip Brownies. Hajat nak buat green peas cookies tak kesampaian sebab dek blender aku yang rosak! haduiiiii...punyalah aku beria asingkan kulit kacang tu...sekali tgk blender rosak! aku pun heran cemana boleh rosak. Last aku guna pun masa nak buat air tembikai last ramadhan. Agaknya sebab blender tu free dia senang nak rosak.

Aku punyalah beria capai camera nak amik gambar untuk posting kat blog, sekali tgk battery out! tension lagi! malas nak charge! So sepanjang hari semalam kitorang pulun tengak movie. Rasanya adalah dalam 4 movie kitorang tgk. Yang bestnya aku dpt rehat sebab semua kerja rumah dah aku setelkan malam jumaat lagi. Nampaknya memang waktu aku mengemas time malam, lepas anak2 tido.

0 comments:

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template