Saturday, September 13, 2008

Layan lagu...

Saat ini aku sedang mendengar lagu-lagu koleksi kesukaan aku. Sedang ke udara is 'breath easy' by Blue. Liriknya sangat menyentuh hati ku...

No I.........can't breathe easy
I cant dream you had another dream without you lying next to me, there's no way


Out of my mind
Nothing makes sense anymore
I want you back in my life
That's all I'm breathing for
Ooh I......................
Tell me why................
Ooh Tell me why
I cant dream you had another dream without you lying next to me, there's no way

Next lagu 'Once in A Lifetime' by Enigma. Liriknya tak sedih tapi very faithful. Sangat cinta!

Giving all I've got
Now you love me not
You're my lover once in a lifetime
Taking care of you
Everytime it's new
You know you're my once in a lifetime...

muziknya juga sangat membuatkan aku rasa indah untuk bercinta.

Paling aku suka..sejak dulu ialah lagu ni ' Return of The Condor Hero' by Jane Zhang Liang Ying.
Liriknya aku takde, masih mencari. Walaupun aku tak faham tapi mendengar muziknya sahaja sudah cukup untuk aku baca kisahnya. segala suka, duka, perit, jerih...tergambar dengan baik sekali dalam susunan muziknya. Aku memang gemar drama bersiri ni...sayang juga. Betapa kukuhnya kasih sayang antara dua insan yang setia. ya! cinta hanya dalam anganan sahaja...true love? never exist!

0 comments:

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template