Monday, September 15, 2008

Off the Mood

Mood aku untuk berblog harini agak kurang. Sebabnya, aku kepenatan mengemas rumah semalam. Aku bukan kemas pasal nak raya tapi sebab rumah aku dah macam kena bom! Alkisahnya- sabtu lepas orang pest control datang rumah dan buat kerja-kerja blocking our house from termites. Arggghhhh...aku benci kalau sebut termites or anai-anai. Sakit hati! habis barang2 kat rumah aku kena santap dengan mereka.

Puas aku call weekend helper untuk tolong aku tapi takde rezeki pun nak dapat. Semua not available. Sudahnya aku juga yang kemas. Tapi sungguh mencabar...Riana asyik nak berkepit dengan aku! habis tu camna mommy nak kemas dik! Sayang dah geleng kepala tgk kerenah anak pompuan dia...dia pun tak larat dah nak layan adik. Mau tidaknya...asyik nak berdukung...berdiri plak tuh! Adik..adik...

Jadi semalam kami hanya sempat uruskan barang-barang yang berat sahaja. yang kecik2 tu nampaknya hari rabu ni la aku kemas. Nasib aku cuti Rabu ni, ada gak masa. Sorry anak2 mommy, I have to send you to nursery. I got soooooo many things to do! Nanti mommy buat kuih abuk-abuk untuk ammar ya!

2 comments:

TashadeNatasha on September 16, 2008 at 2:38 PM said...

umah tasha pun ade anai²..
adui..mmg penat mengemas dia dia tuh kak...
sakit hati..
geli

Unknown on September 16, 2008 at 4:29 PM said...

kena kawal anai2 ni tasha..kalau tak nanti ahbsi barg kayu dia makan.

nak pulak nai2 sekarang ni pandai..siap boleh makan batu! huuhuhu...

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template