Wednesday, September 24, 2008

Buah tangan kedua


Setiap hari aku check di laman CESB..sebab aku nak sangat tengok cover novel aku yang kedua. Nampaknya Lynn antara orang yang terawal dapat tengok cover ni sebab copy aku masih belum sampai ke tanganku. My first impression was like...wah! I like it! Sebab dari potret tersebut, tergambar separuh dari isi ceritanya...dan aku suka sekali melihat wajah Nur Addriana...tak pe nanti kalau aku ke CESB aku nak tanya siapa model aku tu kekekeke...

Aku masih belum dapat siapkan manuskrip ketiga...terlalu sibuk. sighhh....

6 comments:

TashadeNatasha on September 24, 2008 at 4:45 PM said...

memang cantik cover dia..
tasha pun suka,...

Lynn on September 24, 2008 at 9:44 PM said...
This comment has been removed by the author.
Unknown on September 25, 2008 at 8:49 AM said...

Lynn, I tak scan tapi copy dr web CESB je.

ala..Lynn you dah dpt pun pegang naskah tu..I belum lagi...hope you like it Lynn...anyway it just my imagination... bukan kisah tentang sesiapa pun...

Anonymous said...

wah sayabas Bel..dah dua buah novel terhasil..nak carilah, dah lama tak baca novel cinta..adalah dekat 12 tahun..

Unknown on September 26, 2008 at 3:58 PM said...

EKEKEK...ala ken...Bel segan dgn ken...tak yah la baca novel cinta ni...bel pun kurang suka baca novel cinta. tapi boleh pulak menulis novel cinta...cemana tu ek?

MooN on October 17, 2008 at 10:13 AM said...

beb..mesti nk baca nie...x sabar beb...

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template