Thursday, September 18, 2008

Bila semuanya dah selesai...

Semalam cuti Nuzul Quran. Aku cuti tapi pagi2 lagi aku dah hantar anak2 ke nursery. Selalunya kalau aku uti jarang hantar anak ke nursery but yesterday i had to complete my mission. Reorganize my house!

Start from 8.00am aku kemas rumah sampai 4.00pm baru habis. Itupun aku tak sempat basuh 2 lagi toilet, asingkan sampah2 yg nak di jual dan cuci fridge. Mungkin sambung this saturday. Letihnya jangan cakapla. Lepas ni kalau nak buat treatment termites rasa macam tak sanggup lagi dah! Dalam pada penat tu masih aku berkobar nak buat kuih Abuk-abuk. Ini lah hasilnya.

Aku tak guna daun pisang pun sebab nak cepat. Sayang plak minta aku buatkan jemput tepung panas. Aku buat jugalah sebab rasa seronok bila memasak. Hilang penat. Kelmarin aku dah buatkan puding karamel untuk berbuka sebab Ammar dan Riana berebut seketul yang aku beli di pasar ramadhan. Bila dah buat sendiri baru puas makan. Itupun aku yang rasa tak cukup sbb aku memang suka sgt puding tu!

2 comments:

TashadeNatasha on September 19, 2008 at 10:54 AM said...

hmmm nampak sedap..
leh ar raya nnti tasha dtg umah..
eheheh

Unknown on September 19, 2008 at 3:10 PM said...

boleh tsha..cuma rumahku jauh banget!ekekekke

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template