Thursday, June 12, 2008

janji tak buat lagi

promise are meant to be broken...

pernah dengar kan? tapi betul ke begitu?

entahlah...tapi aku sendiri takut hendak berjanji sebab bimbang tak tertunai dek janji tu...

cuma yang aku tahu sejak kita dalam perut ibu lagi kita sudah membuat janji dengan pencipta kita. Janji yang kita akan mengikut segala perintahNya. Janji yang kita bakal menjadi khalifah yang baik di dunia kelak. Tapi tertunaikan janji itu....

Aku pernah berjanji pada diri aku...there's alot of janji...
dan most of it aku berjaya tunaikan...pada diri sendiri.
Aku pernah berjanji aku takkan jatuh cinta sewaktu di KMK...dan aku berjaya tunaikan janji...
Aku pernah berjanji aku takkan berterus terang yang aku cintakan ***** dan aku berjaya...
Aku pernah berjanji bahawa bila aku bercinta dengan Sayang, that is for good...for ever...aku harap janjiku lekat di hatiku..kerana aku sayangkan dia...

2 comments:

Nonchalantly anxious on June 18, 2008 at 1:37 PM said...

Jika benar bagai dijanji, pateri kan saja..

huhuhu

Unknown on June 19, 2008 at 12:33 PM said...

insyaallah....

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template