Thursday, December 27, 2007

black christmas???

Walaupun aku bukan beragama kristian tapi aku suka bila christmas tiba. Don't get me wrong...bukan maksud aku sukakan agama tu tapi aku seronok melihat sambutan krisma di seluruh dunia. Yang paling aku suka dan nantikan ialah cerita-cerita tentang christmas...dongeng dan fantasinya yang sering membuat aku rasa relax...aku dan adik2 selalu tertunggu-tunggu cerita tentang santa claus di mainkan di TV. ya..kami tahu itu semua tak benar...but kami cuma mahu menontonnya sahaja...

Seperti tahun2 yang lepas, aku tunggu juga tayangan menarik di TV sempena christmas. Tapi menyedihkan...all the local channel seems to ignore the day. siaran mereka sama seperti hari2 biasa, langsung tiada kelainan. ASTRO? pun sama!!! movie last year duk ulang tayang...boring betul! then I realize something...this is not happen only on christmas, but also to other festival! masa deepavali pun macam tu juga. aku punyalah tunggu movie2 menarik tapi hampeh!!!! apa dah jadi ek???

0 comments:

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template