Thursday, April 12, 2007

Pengumuman buat semua!

Disebabkan sudah terbiasa dengan tugas maka hari ni aku nak bagi tahu pada semua bahawa 26 April 2007, semua sektor awam dan institusi perbankan akan bercuti! Yang tinggal cumalah kami yang bekerja di sektor swasta! waaaaa............. apa boleh buat kan? pssttt: Bosss, nak la cuti juga! Begitu juga dengan 2 May 2007, Di umumkan sebagai cuti awam semalaysia. Nasib cuti awam dapatlah aku balik umah mama! yeaaaaaaaaa!

2 comments:

smile said...

tadi dah berdebat dengan boss, panjang punya berdebat, habuk pun tak de wakakakaka

mana tah keputusannya, tak de pun

seriaira on April 12, 2007 at 5:34 PM said...

itulah smile...bebudak opis pun dah duk tanya ni...ria kata, korang pegilah tanya n pujuk big bos....

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template