Monday, April 16, 2007

Dan akhirnya kami tergoda!

Petang sabtu kami keluar guna kancil aku sebab nak service kat Eneos. Then we straight go to The Curve sebab nak ambil free gift OGAWA. Awal2 lagi Sayang dah cakap kita pergi ambil gift aje tau dan aku setuju sebab kitorang nak shopping kat IKEA pula. Tapiiiii...lepas cuba Chi Master....aku tengok Sayang dah lain macam...uwaaaa...dia dah rasa nak beli benda alah tu! Aku cakap kalau dapat jual Twin Power nak juga aku consider Chi Master. Then budak tu kata akan tolong jual. Tapu aku tengok Sayang dah naik syok kena urut dengan Chi Master tu! plak tu now tgh promotion beli beli chi master dengan magic belt.






Hmmmm...aku taklah teruja sangat tapi Sayang memang suka sangat benda2 urut ni. Aku rasa kalau kitorang kaya sure dia beli kerusi urut yang berbelas ribu tu! Tapi bila dah start pakai tu memang best! Aku pun ikutkan aje tapi aku suruh dia jual Twin Power tu. Iyalah nak buat apa dua mesin urut kaki kan? Dan malam itu kitorang pun mengangkutlah barangan ogawa naik kancil! Aku pun pelik, setiap kali naik kancil, sure kitorang beli barang besar! sudahnya pergi IKEA pun tergesa-gesa sebab dah dekat nak tutup! nasib IKEA extend shopping hour to 11 pm. Kalau tak sure aku dah buat muncung mak menti!

Di sebabkan aku dah takmo Twin Power, aku nak jual kat sesiapa yang berminat. Aku beli seribu lebih tapi aku nak jual RM 700 je! ni ha dia...



Sesapa yang berminat sila tinggalkan message kat tag board tu ya!

2 comments:

Anonymous said...

wakakakaka tergelak besor smile baca statement ko tu wakakakakak

lain kali naik le keter kecik tu ek!

huh! nak jual RM700, jap kira duit kat poket...1,2,3 er er

huhuhuhuh tak cukup la ria. Tapi nampak menarik jek.

Unknown on April 17, 2007 at 8:23 AM said...

takpe blh tunggu sampai cukup...bila-bila lah smile! ria buat nak jual sangat2 dah ni...

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template