Saturday, March 20, 2010

waiting for new baby!

Sebenarnya di saat ini ada satu posting penting harus aku tulis. tapi posting tu belum lengkap sbb tak cukup gambar! So tunggu dulu ya...Posting ni mmg sgt bermakna dlm hidup aku.

Sekarang ni aku sedang tak sabar plus happy plus berdebar-debar tunggu baby baru. Hahahahhahaha...no I'm not pregnant okay! I'm not waiting for human babies. Just now tangan sangat gatal google buku2 baru di Book Depository. Maka terjumpalah beberapa buku yang sangat pasti telah berjaya mengoyak dan merabakkan lagi poket aku. (memang jenis tak sedar diri bila jumpa buku sedangkan baru je habiskan duit semlm di book fair...hehehehe) Dengan ini bermulalah episod tak lena tidur malam selagi buku2 tu tak sampai. nanti my babies tu sampai aku akan kenalkan dengan kawan2 semua ya! Best tau! TERSAMBAR 3 buku tadi.

Ya Allah...kau permudahkanlah dan percepatkanlah proses penghantaran buku2 itu kepadaku...amin.

2 comments:

zamfoto on March 25, 2010 at 11:36 PM said...

kot betul2 tambah lagi satu pun apa salahnye.. ;P

beldandy on March 29, 2010 at 12:46 PM said...

not at the moment la bang...

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template