Monday, January 4, 2010

Riana dan Ammar

Pagi ni aku agak sibuk tapi aku cuba luangkan sikittt masa untuk posting kat sini.
Hari ni masuk 3 hari aku ceraikan susu badan dengan Riana. At first aku risau tak berjaya tapi alhamdulillah tips aku menjadi. Bila aku cuba offer dia terus sebut buueekkkkk! dan tutup hidung konon smelly! wahhhh! aku ketawa je...rahsianya? easy peasy...sapukan asam jawa paste pd tempat tu dan katakan sakit pd dia. At first Riana tak tahan dan hisap juga dan dia terus jerit uweeeeeekkkkkk dan blurts her saliva sbb masam tahap gaban. Terus dia serik lagi. Tapi aku kasihan...tgh mlm dia mimpi dia hisap nenen dan blurts in her sleep. Dan dia juga gelisah serta merengek dlm tidur sbb x dpt hisap nenen lagi! Dan paling aku tak tahan ialah...aku pula bengkak susu! Aduiiii!

Hari ni juga, Ammar dah start kindy. Alhamdulillah dia nak bangun pagi cuma kena berpujuk time nak mandikan dia. Juga time breakfast, dia cuma nak makan calci-yum aje serta minum segelas milo. Oklah..better than nothing. Aku takla letak harapan tinggi untuk Ammar. Cukupla kalau dia tau pegang pensel dan pandai mewarna. Kalau lebih dari itu Alhamdulillah.

0 comments:

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template