Tuesday, November 3, 2009

Tanah Runtuh dan alahan

Pagi tadi aku lewat tiba di pejabat.
Ya...walau aku telah di maklumkan tentang penutupan jalan yang berpunca dari tanah runtuh dan aku bertolak lebih awal dari rumah, aku tetap lewat bila mana semua orang memilih (read terpaksa) menggunakan jalan alternatif. Jam gila okay! hati panas....tapi aku cuba relax...

Bila tgk gambar aku rasa macam tak percaya.
Sebab, saban hari melalui jalan yang sama, aku tahu kawasan tersebut agak rata dan tanah tinggi agak jauh dari jalan...
sekali tgk, tanah yang runtuh turun sekali dgn rumputnya. Seolah-olah di letakkan di tengah jalan bersama tanah2 nya sekali. Menakjubkan...Allah Maha Besar!

Tutup kisah tanah runtuh.
Aku lebih risau tentang alergy yang sedang menyerang bibirku.
If not mistaken dah dekat 4-5 months aku kena tak hilang2. Puncanya...seperti yang semua org akan sebut : L.I.P.S.T.I.C.K (A.V.O.N).
Memang menyesal tahap gaban aku!
Lepas ni aku pangkah lipstick avon!

3 comments:

dlittlekitchen on November 5, 2009 at 11:38 AM said...

aduii..sakit bibir kalo alergy nih... pasal lipstic dulu slalu try2 diff brand, tp skrg dh OK n stick to oni one...

Kenshin on November 8, 2009 at 7:01 AM said...

apa benda ada kat dalam lipstick tu Bel?

teratakcintakita on November 25, 2009 at 3:45 PM said...

yer ker kak bell..???
saya pun pakai AVON jugak.. dh bertahun ..tk pernah kena..
tapi AVON kt jepun la..

kalau AVON malaysia.. heheh memmang dh pernah kena... bibir kusam kering pecah dan gatal2.. huhuhuhu..dh tobat tk beli AVON malaysia...

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template