Monday, October 19, 2009

Haru yang Biru dan Biru yang Haru

Last weekend bermula dgn agak syok.
Aku dpt 2 order; one for my office mate engagement and another one for my sister birthday.
Penat aku menyiapkan semuanya, dan rasa puas hati dgn outputnya.
Bila tiba esoknya kami bergerak seperti yang di rancang. Oen house no 1, then ke rumah Nora. tapi tak dpt lama sbb nak ke PD pula. Adik aku ni mmg sukaaa buat pakara last minute. Nasib baik i sayang dia...kalau tak I tak nak buat Cuppies tuk dia tu...huuhuhu

Congrats Nora!

Dlm perjalanan blk dr rumah Nora, ada plak satu kereta gesel kereta kami! tension2.
Aku bengang la sbb colour kereta bukan murah nak touch up. aduhhhh! duit lagi.
So kami pergilah buat report sbb mamat tu nak bayar takde duit. sejam lagi stranded kat balai. Hasilnya Tiramisu Cuppies tu cair. Wording yg aku letak kat atas cuppies pun cair tahap gaban. Aku ringan je mulut nak minta ganti rugi dgn mamat tuh!

Anyway, we made it PD with the melted Tiramisu. Nasib baik rasa maintain...tak jejas. Alhamdulillah. Aku tgk byk betul menu mama...tapi paling best sate dan ayam masak merah ikin. Ammar makan pun beria-ria. So nak balik tu aku tapau la skit untuk Ammar ulang lagi makan. Mama suruh tapau byk lagi, tapi aku ambil sesikit dah le..karang sampai rumah membazir plak...

Kepada Ikin, Happy Birthday! Semoga Allah panjangkan umur, sihatkan tubuh badan dan murahkan rezeki. Kak Long juga doakan agar Ikin jumpa bakal suami yang sesuai dan yang boleh jaga Ikin dengan baik...Sayangggg Ikin!

0 comments:

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template