Wednesday, August 19, 2009

Salam Ramadhan buat semua!

Buat semua pengunjung setia, kami di Dolce di Bel mengucapkan selamat menyambut ramadhan yang bakal tiba.
Moga kita semua mengambil kesempatan ini untuk mengandakan pahala kita.
Semoga Allah S.W.T sentiasa memberkati kita semua!

Note : kepada sesiapa yg nak order kek lapis sarawak & biskut raya, sila buat tempahan sebelum minggu pertama puasa berakhir. (sempat lagi buat promo!)

7 comments:

syahadah on August 19, 2009 at 3:42 PM said...

bell..salam..selamat berpuasa jugak..maafkan dnai klu ada silap dah salah..(wah mcm raye plak)
ni kek serawak tu nak satula...nanti dani ym...

beldandy on August 19, 2009 at 5:36 PM said...

bel pun sama dani..nnt ym tau!

Zilla HB on August 20, 2009 at 8:17 PM said...

bel...selamat berpuasa... isshh tak sabar rasanya nak raya bel...hahaha

beldandy on August 21, 2009 at 4:43 PM said...

wehh pose pun belum..jgn citer pasal raya lah sayang!hahahahha

bhulat on August 22, 2009 at 2:26 AM said...

salam ramadhan wahai tokeh kuih!!!

Kenshin on August 24, 2009 at 3:47 AM said...

selamat berpuasa dan bersahur Bel....

beldandy on August 25, 2009 at 10:45 AM said...

ken..miss your writings so much!
kemana menghilang bro?

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template