Monday, July 20, 2009

Green & Pink makes a lovely couple!

Order dari Betty untuk makan-makan hujung minggu. Dia ni memang suka memasak, then she will jemput sedara-mara datang makan...such a good lady right? Aku pun kenyang di jamu nasi ayam sedap buatan tangannya sendiri...macam tahu je aku mmg suka nasi ayam. paling tak malu bila aku siap bertambah makan nasi! hahahahha...anyway Betty, maaf kalau rasa kek kurang menepati citarasa kau ya..just let me know and maybe kalau ada rezeki next time aku boleh improve. Thanks for your order dear! Ija suka colour Pink dan Betty pula suka green apple so aku just buat simple deco aje untuk dia.


Actually betty ni kawan aku sejak F1 lagi. Kami mmg baik la..sekawan dgn Shikin dan Azai. Di sebabkan kami ni pioneer kat sekolah tu so macam2 pekara kami buat bersama...Betty aku tak lupa kehandalan ko dlm bab bercinta..hahahah aku mmg zero! ko ingat lagi pasal Herdiman? kad raya tu kau yg tolong beli dan tuliskan dan hantarkan kan bg pihak aku kan? I wonder where he is right now...tapi Betty yang aku kenali sgt fun! sgt pandai buat awak dan baik hati...aku byk bertanya pd dia kalau nkkan pendapat!

Now bila dah dewasa ni rasa rindu pada kenangan silam...I wish aku boleh kerap dpt jumpa teman2 lama SMTPPTM!

5 comments:

zdiana on July 20, 2009 at 12:31 PM said...

mmg kena kaler 2 tu ek.. cantik..cantik..

bhulat on July 20, 2009 at 2:01 PM said...

tq soo much.... nnt kalu nak nasi ayam lagi...cakap je.... aku masakkan...

beldandy on July 20, 2009 at 2:08 PM said...

nnt open house jgn lupa ajak aku lagi! hehehhe

wannie ross on July 21, 2009 at 1:27 AM said...

beldandy..kalau i jemput you datang ke rumah, u bawa cupcakes tak? I akan masak chilli crabs...:)

beldandy on July 21, 2009 at 10:32 AM said...

meleleh air liur bel dgr chilli crabs tu wannie...

insyaallah I mmg nkkk sgt pergi singapore...nnt I sampai sure I lawat you ya! dan bawa cuppies untuk you juga!

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template