Thursday, June 25, 2009

Tunggakan...posting daaa

Ini post tertunggak. Sudah ada dalm list tapi aku hampir lalai lupakannya.
Maaf ya Dani dan Zila...bukan tak sudi tapi alpa!
Apa pun thank you so much dear!

Errr...Bel akan alter skit the rules.

Ini dari Dani. Aku kenal semasa di forum Amnet...sekarang aku masih di Amnet...
Dani agak sibuk menguruskan rumahtangga dan anak-anak. Aku tabik springg la kat dani ni sbb sanggup resign demi keluarga. Aku tau aku takkan mampu buat macam tu.

Ini pula dari Zila, juga kenalan Amnet.
aku sgt suka Zila sbb dia sangat murah hati. Tak kedekut esp ilmu2 dapur yang dia ada. Cakaplah nak minta resepi apa, sure dia akan curahkan resepi berserta tips tanpa minta balasan. Zila ni tunangan orang, aku tunggu bila dia nak kasi aku makan nasi minyak. Aku pun lama tak jenguk Putrajaya tu. Terlalu ingin bertemu dia tapi masa belum mengizinkannya. terima kasih untuk segalanya Zila!

8 comments:

Unknown on June 25, 2009 at 1:10 PM said...

bangga dani bila org special bel tabik dengan dani..
dani happy dgn bell sbb nasihat el tu nasihat yg bernas dan berpijak di bumi yg nyata..tak egois dan mmg positip..thanks sbb kawan dgn dani ekk

Zilla on June 25, 2009 at 3:51 PM said...

1st of all, bg kiter gelak guling2 dulu ye bel..

2nd masih laghi nak gelak...alahaai nak pecah perut dah ne...

3rd udah2la gelak...hahahah

****

nk mkan nasi minyak ekk...nanti kiter banje bel ekk...opppss bukan ke bel yang nak banje kiter dulu? muahaha..

****

actually, no hallah bel..apa yang kiter tahu kiter share ngan org lain..bukan ke ilmu yang diredhai adalah a/bila kiter sanggup share ianya dgn org lain...satu yang kita beri, seribu yang datang bel..

Zilla on June 25, 2009 at 3:51 PM said...
This comment has been removed by the author.
beldandy on June 25, 2009 at 4:42 PM said...

mengapa kao gelak hah zila! siap guling2 plak tu! nasib baik kat sini takde taik anjing! kakakakkakak...

Dani...sesamalah kita saling mengingati dan saling membantu...wahh macam muslimah sejati lak aku cakap gini...kui kui kui!

Zilla on June 26, 2009 at 7:41 AM said...

nak wat mcm mana bel..saya ne memang pengelak orangnya...hehehe~
actually tinggi sangat pujian tu...tak layak pun nk terima bel...

beldandy on June 26, 2009 at 8:36 AM said...

no no no..mmg zila macam yg bel katakan...murah rezeki..betul kata zila, lagi banyak kita bgi mungkin lebih banyak akan datang.

Anonymous said...

http://truongnhaho.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=97475&p=148372
http://sbweb4.com/jazz1/forum/showthread.php?p=8793
http://theenema.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=117336&p=145370

Anonymous said...

hey how many posts do i need to send pm?

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template