Tuesday, February 10, 2009

Toilet Training

Hujung minggu yang sangat melelahkan..tapi sangat seronok.
Guess what?
I've been toilet training Ammar! Fuhhhh!
Ain kata, bawa dia ke toilet setiap 1/2 jam sekali...aku patuh...betul just a few minutes aku lalai Ammar dah jerit ; Mommy Ammar kenting! huh!
At first he refused to go to toilet and won't pee...
But then lepas berjaya sekali kencing di toilet he got excited...then the second..then the third...and suddenly Ammar asyik nak pergi kencing je! hahahahhaha.....
Anyway aku award him with chocolate cake (macam biasa nak tiup lilin) dan pengat pisang. Dia kenyang aku pun senang. Riana macam nak demam...dah lama pun dia tak demam.
Aku ingat kenapa, rupanya nak tumbuh gigi no 5! Hehehehe...adik mommy dah besar ya!
Mulut dia juga sedang riuh nak bercakap. Bila aku nyanyi Twinkle2 Little Star, dia turut sama sebut Tar tar!..so sweet Adik!

0 comments:

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template