Tuesday, January 6, 2009

Her First Birtday

Malam semalam kitorang celebrate birthday Riana yang pertama.
Kalau time Ammar dulu kitorang celebrate kat luar but this time I wanna do it all by myself. Apa guna segala kelengkapan yang aku beli tu kan? So Hari ahad aku dah siap prepare carrot cake untuk birthday girl dan terus masuk fridge. Ammar sangat teruja melihat birthday cake tu! Then balik je keje semalam aku terus perap chicken wings, prepare Mac & Cheese, masak chicken soup untuk makan dengan mash potato then aku masak sikit nasi bersama bawang goreng dan kiub ayam. Cukuplah aku rasa even dlm hati macam nak goreng karipap pulak.

Sengaja aku tak jemput sesiapa pun. Sebab aku nakkan sambutan kali pertama khas buat kami...only with us. Masa harijadi pertama Ammar juga begitu. But this year masuk 3 tahun ni aku mmg ada plan nak buat little birthday party for him. Walaupun adik dah setahun tapi aku nampak dia still baby. Mulut dia makin riuh. Kalau tengok cartoon macam faham, siap tersengih-sengih lagi. Bila time tiup lilin, dia riuh tunjuk2 lilin sambil abangnya yang bersembur2 tiup lilin. Lilin pulak yang magic (relighting) penat Ammar Razien tiup lilin tau! Lepas ni aku takkan beli lagi lilin tu!

My very own first decorated cake. Quite messy sebab aku kejar masa time anak2 tidur. warnings : NO dangling jewelery while decorating! huh! Some poeple might like carrot cake but as for me definately no. I am more chocolatey person. But it tasted nicely.Because she is the birthday girl, she got to eat on her own. messhy potato! duhhh!Ammar's Fav : Mac & CheeseOurs Fav : Roasted chiken wingsHappy Birthday Riana Arissa! May Allah bless you always.

0 comments:

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template