Tuesday, December 2, 2008

Kak Ti...

Semalam lepas lunch aku terima satu courier dr FedEx...Singapore.
At first aku rasa pelik, but then aku teringat kak Ti pernah minta alamat office aku so aku agak ni mesti Kak Ti. Confirm!

Aku rasa macam nak nangis bila buka envelope tu tau...
Sungguh terharu...satu persahabatan yang hanya mula di alam cyber...dan akhirnya ia makin merapatkan kami. Dan bagiku aku cukup senang dengan segala nasihat dan teguran kak Ti...esp di saat 'itu'. Berjuta-juta terima kasih buat Kak Ti.

By the way, Ka Ti send me this!
Sangat suka! it's pink..it's tweety! just my favourites! and the words written by kak Ti really touched me! thanks again kak Ti! Moga Allah S.W.T sentiasa melindungi kak Ti sekeluarga dan merahmati akak...Amin.

3 comments:

Nursuzry on December 2, 2008 at 11:41 AM said...

ira, kak ti mmg baik...
ari tu masa su blk spore dia pun ada bg... so kiut...

ira lum jumpa kak ti erk...
kiut tau kak ti...

su ada pic dia...

Unknown on December 2, 2008 at 12:56 PM said...

hi su...
su org singapore juga?
wah! i think i need to go there on day la...

Irra ada tgk gambar kak ti kat multiply dia..mmg cute!
nantila..sematkan dalam hati nak pergi singapore!

Nursuzry on December 3, 2008 at 10:17 AM said...

su org msia, cuma kampung disana

kat multiply pun ada pic su dgn kak ti... hehehe...

sssyyyy....

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template