Monday, November 17, 2008

Buku lagi!

Seperti yang di janjikan untuk birthday aku (dah lepas lama dah), Kitorang pergi membeli-belah di Borders. Aku sangat suka borders sebab dapat staff discounts. So apa je buku yang aku berhajat nak beli, aku akan survey di Borders. Setelah puas memilih, aku capai buku ni

Disebabkan mengerti kesukaan baru aku untuk masak-masak, Sayang pula pilihkan lagi 4 buku resepi untuk aku. Katanya aku mesti cuba resepi dalam tu...Aku apa lagi..ibarat orang mengantuk di sorongkan bantal terus bersetuju dengan cukup happy. So buku aku bertambah lagi
Memandangkan harga buku2 tu semua masih belum mencapai budget present untuk aku, Sayang bertanya apa aku nak buat dgn balance tu. Dengan yakin aku menjawab : I nak beli barang2 untuk hias kek. Memandangkan kitorang tak sempat nak pergi kedai bakery supplies aku rasa hujung bulan ni je la pergi....

Apapun aku rasa sangat happy. TERIMA KASIH SAYANG!

3 comments:

bhulat on November 17, 2008 at 2:25 PM said...

seperti apa yang aku katakan sblm ni, jgn lupa hantar walau sepinggan 2 ke sri gombak...di dahului dengan ucapan terima kasih

Unknown on November 17, 2008 at 5:07 PM said...

ekekekke...
aku belum pakar la babe!

dah terer nanti ko blh order cake dgn aku ya!

Zilla on November 20, 2008 at 4:08 PM said...

bel,

smlm kat national library, kiter terjumpa byk buku masakn yang best2 tau..paling best buku tentang tart...mcm2 jenis u...

kekadang kiter terpikir, napelah border/mph tu bukan ayah aku yang punye...huhuhu

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template