Tuesday, September 9, 2008

Buka Puasa

Kalau dah bulan puasa ni tak sah kalau takde post tentang buka puasa kan?
Setiap hari biasanya aku akan masak during sahur then terus bawa ke petang nanti. Balik kerja aku cuma panaskan lauk aje. dengan cara tu aku takla terkejar-kejar dan keletihan bila sampai rumah. Hujung minggu pula time aku kemas rumah dan rehat. Sayang kata hujung minggu kita makan makanan kat pasar ramadhan...syokkkk ayam percik!

so first weekend kitorang tapau kenny rogers tuk buka puasa. Kebetulan sayang kena conduct testing delivery tuk Kenny Rogers so kitorang pun tumpang sekaki. Anyway dah agak lama juga kitorang tak pergi makan kenny.


Black Pepper Chicken yang dah di panaskan


macam biasa Ammar dgn his fav...Mac & Cheese!

Tapi this weekend aku rasa nak buat kuih la...
aritu aku tgk ada kak Ti buat kuih abuk2...ingat nak try sebab nampak sedap!

2 comments:

Nana on September 9, 2008 at 1:52 PM said...

kenny rogers ada buat delivery ke yee?

Unknown on September 9, 2008 at 2:26 PM said...

sekarang tgh buat testing nana...
maybe dlm bln ni or next month akan buat delivery. tapi kalau tak silap selected outlet je...

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template