Wednesday, August 27, 2008

New Toy!

Pagi Ahad lepas :

Aku : Yang, I dah made up my mind. I nak beli ASUS tu je, murah dan senang I masuk handbag. Pastu I nak amik Sony E yang color Pink tu.

Sayang : Ada duit ke? (sambil tersengih)

Aku : Ada la plan I..(sambil memberitahu plan aku)

Sayang : I pun nak beli gak...flat screen tuk desktop!

Aku : Ok..jom!

Sayang : cepat siap.

Kami sampai kat lowyat dan terus jalan-jalan cari mangsa. Dari satu kedai ke satu kedai kami jelajah. ASUS eeePC tu memang menggoda aku. Aku target colour putih. But then Sayang macam tak setuju dia kata nak Toshiba yg Alvin offer kat dia...turn out to be tersalah harga so kami naik pening. But rupanya Sayang dah made up his mind nak amik yang aku idamkan tu (harganya fuhhh!)Then lepas penat pusing2 dan fikir2 akhirnya aku dapat la ni...


Ni lah PINKY!

Aku sangat teruja dan happy dapat Pinky ni sebab at first memang aku nak yang kaler pink. Aku kata amil Dell aje yg pink tu but since Sayang dah insist amik Toshiba aku ikut je. Afterall Toshiba mmg dlm list pegeluar laptop terbaik selain Dell, Apple dan IBM (now Lenovo). Thank You so much Sayang sebab bayarkan dulu Pinky ni...best best!

Tapi aku terpaksa lupakan Sony E Pink tu dulu...sebab dah byk habis duit ni. Maybe next month la. DOPOD aku tu harap setia dgn aku sbb aku pun setia dgn dia. Aku takkan jual...

4 comments:

Zilla on August 28, 2008 at 10:12 AM said...

i love pink!

menawan sungguh PINKY tu bel...kiter pun plan nak sambang satu...berkenanan sony...tapi kena tgk ongkosnya dulu...huhu~

Unknown on August 28, 2008 at 12:59 PM said...

Sony tu ada dua tau HB...yng berkilat n yang lizard skin tu...

tp personally not recommended la Sony...more to sytles..parts very expensive...

Bell recommend Toshiba, Dell..tu ok!

Lynn on August 28, 2008 at 11:21 PM said...
This comment has been removed by the author.
Unknown on August 29, 2008 at 9:05 AM said...

blue is yesterday madness for me! once, all my clothes are blues!

blue for boy meh? nahhh....
baby blue look nice on anyone esp sweetgirl like you lynn!

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template