Monday, August 18, 2008

My first Attempt

Ingat lagi bila aku cerita tentang aku dan projek ramadhan aku tahun ni?
Yessss! ini percubaan pertama aku untuk menceburkan diri dalam bidang perniagaan. dan aku pilih baking sebab aku amat suka baking. So for a start aku mulakan dengan juadah hari raya. Actually this are my favourites so I want to share with everyone else.





Aku pun tak pasti nak letak nama apa so aku letak je SWEET ALMOND. Rasanya sangat sedap. Once dah makan mmg tak boleh berhenti. Asyik nak capai je for more and more.
Satu lagi aku buat tart nenas. Tapi sorry gambar takde sebab dah habis kena ngap. in fact gambar kat atas tu pun aku snap dari order sebelum puasa ni. So sesapa nak bolehlah email aku at seriaira@yahoo.com Insyaallah rasanya tidak mengecewakan.

3 comments:

Nonchalantly anxious on August 18, 2008 at 4:04 PM said...

Tart nenas please! ;-)

Unknown on August 18, 2008 at 4:19 PM said...

ekekekke...nnt raya blh dtg rumah makan tart puas2!

Nonchalantly anxious on August 30, 2008 at 5:12 PM said...

Insyaallah kita jumpa!

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template