Tuesday, November 13, 2007

kerja...kerja...dan kerja!

Semalam baru aku perasan kandungan aku dah masuk 8 bulan. Dalam hati mula terasa gelabah sebab masih banyak pekara yang belum di setelkan. Stokin dan flask belum beli lagi. Flask kat rumah tu khas tuk buat susu Ammar, that's why aku kena beli lain. Eventhough aku dah kemas baju baby masuk beg tapi beg tu masih tersadai kat bilik sedangkan sepatutnya beg tu dah pun siap sedia duduk dalam boot kancil aku....argghhhh! maybe kejap lagi aku pergi beli flask n stokin.

kat office pun satu hal lagi...
bertimbun tugas yang perlu di siapkan...dgn registration lagi...dgn salary tiga bulan sekali nak buat...dgn summary ujung tahun lagi...dgn report tahunan lagi...dgn nak renovate opis lagi...dgn nak buat costing tuk barang2 opis lagi....uwaaaa...cukup ke masa yang aku ada ni?????
itu belum aku citer pasal EA form lagi tu....uwaaaaaa....

tapi salah aku jugak!
aku sibuk benor melayan internet....hehehehhe...
yelah...aku mengaku...i'm an internet junkie juga...
tah hapa-hapa je yang aku buat dgn web browser aku ni...ada aje benda yang nak aku buat...hadoi!!!!...

oklah...nak sambung keje ni...

2 comments:

Nonchalantly anxious on November 23, 2007 at 11:24 AM said...

Hey Bel..bila tarikh jangkaan untuk melahirkan? Tahniah lah yeah..semoga semuanya baik-baik saja...

Unknown on November 24, 2007 at 9:57 AM said...

hehe...ada dua date yg bel dapat. It's either 5th Jan or 7th Jan...sbb bel lupa my last period tu punya tarikh!

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template