Thursday, August 2, 2007

Aku gagahkan jua...

Beberapa hari lepas aku melawat ke blog EBRIZA. Posting terbarunya tentang panduan dia menulis. Aku lihat, cara dia lebih kurang sama dgn aku di mana aku akan tetap kan berapa bab dan pages yang akan aku perlukan. Tapi ada satu ayat yang cukup terkesan di hatiku...katanya jangan ikutkan sangat mood..kalau ikut mood sampai bila pun takkan siap novel tu. Bila aku fikir semula, aku mengakuinya. Memang ada benarnya kata EBRIZA...

Lalu pintu hati aku kembali terbuka untuk menyambung manuskrip novel aku yang terbengkalai. Adalah 2-3 projek dalam draft. Kebetulan pula aku baru aje tukarkan HP dan PDA menjadi 2 in 1...seronok betul aku membega pda phone yang baru tu. tapi yang kurang bestnya aku tak boleh nk sync kan dgn PC kat opis aku ni..PC aku masih operate under win 98 (tahap longkang dah ni!) takpe lah at least aku blh sync dgn laptop adik or hubby aku...

Mulai kelmarin, aku kembali menulis dengan penuh semangat. Aku harap aku dapat siapkan manuskrip ni at least lepas aku habis maternity leave nanti...doakan aku...

1 comments:

Anonymous said...

JN,
Doakan semoga siap semua mdraf-draf tu! hehehe

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template