Friday, May 18, 2007

TV Series

Sejak ada Astro makin banyak siri TV yang aku gemari. Tapi biasalah kalau dah start tengok mesti tak mahu tertinggal punya. Bila dah tertinggal aku akan rasa something is missing...macam bila aku tidak membaca juga. Biar aku listkan siri TV yang aku suka...

1. CSI
2. Lost
3. Desperate Housewife
4. House
5. The Collector
6. Heroes
7. Grey Anatomy
8. Alias
9. Ugly Betty
10. Monk
11. Ghost whisperer
12. Invasion (2nd season tah bila nak mai malaysia)

Biasanya aku suka baca transcript desperate housewife sebab nak tunggu main kat malaysia cukup lambat. Macam citer ghost whisperer pula aku download aje dan tengok kat pc. Kini aku sedang asyik layan Ugly Betty sebab rancangan ni di tayang kat 8TV so tak perlu aku turun ke ruang tamu untuk tgk TV. aku boleh tengok citer tu sambil tidurkan Ammar. Tak lama lagi Lost season 3 akan di tayangkan kat AXN, rasanya 3 or 19 June nanti. memang tak sabar tapi aku yakin dia akan start pukul 10 malam! lewatnya! any solution? Sayang dengan senang hati menjawab...kita record lerrrr! Laaaa...aku pun tak teringat DVD player kitorang boleh record da!!!! nampaknya kena standby CDRW beberapa keping!

6 comments:

Anonymous said...

aik!! org dok kutuk astro ko memuji lak akekekekek

kita x de astro so apa yg ada kat umah tu kita tengok ar.

akak memang suka tengok tv.

John Norafizan on May 21, 2007 at 7:50 AM said...

Saya cuba kurangkan jumlah jam menonton TV hehehee.. tapi Heroes tak bleh tinggal la...

Sekarang ni program realiti di Astro dah habis (Amazing Race, America Nex Top Model, American Idol - habis this week), lega sket.. boleh tumpukan masa untuk menulis.. :)

Unknown on May 21, 2007 at 8:59 AM said...

Smile : tanpa astro skang pun rancangan best apa! ria suka tgk 8TV. sebab byk siri baru macam ugly betty, criminal minds(dh habis) desperate housewife etc....kalau dlm bilik kitorang takde astro so tgk channel biasala...

JN : betul tu john...ko suka reality punya rancangan ya? Ria cuma ikut ANTM je...syok tgk cara mereka bekerja!

Wan Amalyn on May 21, 2007 at 9:22 AM said...

antara byk2 rancangan tu... kak wan suka tgk Monk selain CSI :D tu pun kena pujuk anak dulu sbb remote dia pegang paling byk tgk CH 63 le..!!

skrg ni kak wan dok gila tgk citer jepun ~ Engine best..!! tgk thru crunchyroll.com klu tak silap kat ch 8 baru ep 1 hari sabtu jam 6.00 ptg.

John Norafizan on May 22, 2007 at 8:03 AM said...

Kalau nak ikotkan banyak sangat dah sekarang ni rancangan yang besh.. tapi kalau nak layan.. jawabnyer tak buat apa-apa la ahaks!

Aku suka semua realiti tv program kecuali bachelor, bacheloratte.. lepas tu yang nnyanyi2 tu masuk telinga kanan keluar telinga kiri je.. ANTM memang besh huhuhu

Anonymous said...

huh..seme citer ko sebut tu mmg kak med minat. taim2 gitu make sure takde gangguan..anak pun abg ko bawak lari jauh2 taim cite peberet aku kuar tibi!hahahah

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template