Friday, May 11, 2007

Stop breastfeeding Ammar?

Having to knew that i'm pregnant, I forget almost everthing to tell you...my holiday at kedah, my first encounter at pesta buku 2007 etc...

Tadi aku baru ke klinik untuk ambil Folic Acid. Doktor menasihati aku supaya lessen and stop breastfeeding to my babyboy. Dia kata sometimes it might create a contraction dan kalau tak kuat my fetus boleh gugur! Ya tuhan...what a decision to make. Aku tahu Ammar takkan boleh berhenti menyusu secepat ini. Nampak aku tak pakai baju pun dah beria-ia nak menyusu dengan aku. Tapi aku tak boleh bahayakan anak dalam rahim aku ni...kesian Ammar, nampaknya dia terpaksa berkorban untuk kesejahteraan adik dia. This means aku kena ajar Ammar minum susu formula di rumah. Ya, aku tahu memang cukup susah aku nak bagi dia minum susu formula di rumah sebab dia sendiri tidak mahu...tak mengapalah Ammarku sayang, from this on, Ammar kena kurangkan menyusu dengan mommy ya? Ammar kena minum susu sustagen coklat yang Ammar suka tu macam kat nursery ya? Apa pun mommy saaaayaaanngggg sangat kat babyboy!!!!!

1 comments:

Anonymous said...

Kesian sebenarnya ammar kerna terpaksa berkorban, tapi berkorban utk adik, tidak salah...

so, macamana dia ok tak?

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template