Thursday, May 10, 2007

Aku terima dengan hati yang terbuka!

Walau pada mulanya aku rasa sedih (sebab Ammar) tapi kini aku sudah ketepikan perasaan itu. Aku mula berazam untuk menjaga zuriat dalam kandunganku ini sebagaimana aku jaga Ammar sewaktu dia dalam rahimku...Aku dan Sayang memang harapkan dapat baby girl tapi Allah S.W.T maha berkuasa...pada aku asalkan bayiku sihat tanpa sebarang penyakit dan cacat cela.

Aku mula rasa mual...mungkin itu hanya perasaan aku tapi aku tetap cuba lawan perasaan itu. Ammar akan dapat adik...mesti Ammar seronok ada kawan nak main sama-sama nanti kan baby? Well yang pasti aku tengok Ammar semakin manja...tak mengapalah let me pamper him while he has me all by himself...

2 comments:

Anonymous said...

alhamdulilah Ria, semoga murah lagi rezeki korang sekeluarga, tol kata ria, curahkanlah kasih sayang mu pada ammar sementara dia masih sorang.

Selamat Hari Ibu!

Unknown on May 16, 2007 at 9:10 AM said...

thanks smile...selamat hari ibu buat smile juga!

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template