Tuesday, March 2, 2010

Angan-angan yang mengundang...

Setiap kali cuti panjang, aku mula malas hendak kembali ke pejabat.
Hati tiada di sana. hatiku di sini, rumah. Sungguh indah rasanya mencelikkan mata knowing aku tak perlu bersiap ke pejabat. hanya perlu siapkan baju sayang ke pejabat, sediakan breakfast, send him to gate dgn anak2..then send Ammar ke pre school dan seterusnya aku bebas merangka jadual aku sendiri. yang penting rumah bersih dan kemas SELALU, dan Riana DEPAN mata aku. lagi satu, aku boleh mengadap OVEN selalu. dan lagi satu, boleh kemana-mana jumpa kawan atau pelanggan dengan senang hati.

Amacam best tak angan2 tu? Seronok kan?
Tapi angan2 tu buat aku menangis.
Kerana aku tak mampu untuk capai angan2 semudah itu.
Ya Allah..bantulah Umatmu yang lemah ini...

2 comments:

Nana on March 2, 2010 at 2:56 PM said...

takpe yee, angan2 dulu. insyaAllah it will be a reality soon. :D

beldandy on March 2, 2010 at 3:38 PM said...

insyaallah nana...I really hopes it will come true...

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template