Friday, July 24, 2009

Tag best buddies

Tag ni dari akak aku yang nun jauh bermukim di temasik. Aku sering berdoa agar sempat aku bertemu dgn dia sebelum menutup mata. kak ti, thanks for everything ya! I love you!

1) copy award untuk diletakkan di blog anda


2) nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini --------> KAK TI CAYANG!

a) A good counsellor
b) Murah hati dan sgt penyayang
c) Hatinya lembut, kata2 tersusun atur...
d) Seorang yang KUAT SEMANGAT...tak mudah luntur dek 'ombak ganas'...
e) Kecil Molek...tapi minat motor besar okeh!
f) Anak bongsu tapi ramai adik...hmmm she really can be a kakak one!

3) setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri

a) membaca
b) baking
c) writing
d) mencari info
e) kuat makan
f) sgt loyal
g) pemaaf orangnya
h) sgt sombong dgn strangers
i) very informative

4) anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka:

a) Zila - tokey kek from putrajaya. tak pernah lokek dgn ilmu dia...
b) Zdiana - lecturer at Melaka...punyai minat yang sama. kitorang asyik citer pasal kek aje!
c) Betty - Kawan lama from smtpptm, dulu kami sgt kamceng!
d) Azza - teman cyber yang rapatttt dgn aku. rindu nak jumpa dia!
e) Kak Lynn - lagi sorang akak aku...suka ngadu kat dia..blh nangis2...huhuhu...
f) Dani - surirumah yang selalu buat aku respek kat dia..sanggup berhenti keje demi anak.
g) Tasha - Adik comel yang aku blum jumpa lagi! tgk gambar je...
h) Taichee - kenal di forum...suka aku baca kisah cinta dia yang lomantik tp berpijak di bumi yang nyata
i) Wannie - geng forum yang sama wavelenght dgn aku. Anak2 kami lahir thn yg sama ok! gender pun sama!
j) Kyra - Tokey cake from serdang! dia ni pun sgttt tak kedekut Ilmu. Kyra, kalau sempat buat tag ni ye? *wink*

1. Nama timangan anda?--------> family panggil kak long
2. Anda Seorang Yang?--------> info seeking freaks
3. Insan Yang Teristimewa?------------> suami
4. Lagu Kesukaan?-----------> at the moment 'Halo' by Beyonce
5. Makanan Kesukaan Anda?--------> chocolate & Ice cream
6. Sikap Yang Membuat Anda Stress?---------> org yg suka stress tak tentu pasal
7. Warna Kesukaan Anda?-----------> pink
8. Benda yg mesti ada dalam beg?-----------> buku, PDA, perfume, pen, thumbdrive
9. Kali terakhir anda menangis?------> beberapa hari lepas, tgk citer syurga cinta

peace!

1 comments:

Unknown on July 27, 2009 at 1:53 PM said...

bel..nanti dani jwb..bel buzy ek..

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template