Thursday, July 9, 2009

Household product

Hmmm...sejak bln lepas aku notitice rambut aku byk gugur. kalau bangun tidur bertabur rambut atas bantal dan juga badan aku...tak lupa juga leher2 Riana. But since aku guna Shampoo ni, rambut aku dah kurang gugur. Kira byk improve. Aku sgt happy dan ingin share dgn semua yg mungkin ada masalah yg sama. Note : I'm not a Cosway dealer.
Lagi satu produk aku nak share ialah ironing aid. Aku dah cuba 4 brand dan kesimpulannya fabulon works the best! sekali iron je terus licin termasuk bila iron silk. Aku byk baju kurung silk tapi bab iron sampai licin cukup malas. So fabulon will always be my saviour! Ok kat bawah ni aku letak brand lain ikut ranking!fabulon mmg bagus!Ada dua jenis, Ecomax & Powermax..aku guna ecomax. bau dia sedap. Tak de starch. Ada satu lagi product Coasway Insta Press. yang ni just spray dan rapikan dgn tangan. Voila! dah licin. I'm gonna try this soon..pemalasnya aku!

Aku guna yang kuning, bau lemon. Sikit ok sbb ada starch. Sesuai untuk guna pada tudung aku yang lembik tu...jadik keras skit. senang nak pakai.

yang last sekali ialah goodmaid easy iron. yang ni mmg fail..sama macam x yah guna aid. Bau je blh harap!

4 comments:

wannie ross on July 9, 2009 at 7:46 PM said...

Wah..bagusnya Bel. Sebelum ni i tak pernah guna sebarang ironing aid. Selalu menggosok hanya guna air. Tak sangka ada product yang boleh menyenangkan kerja rumah kita. Lagi bagus kalau ada jual orang yang boleh gosokkan sekali baju!!

beldandy on July 10, 2009 at 8:32 AM said...

wakakak wannie..this started when I'm too lazy to waer my silk clothes. Tetiba rasa sayang nak biarkan baju2 tu terperuk dlm almari. So dgn adanya ironing aid ni, baju silk sgt mudah di gosok dan mmg confirm licin. Sila guna Fabulon atau Cosway ironing Aid...huhuu... Wannie, kalau boleh bel bukan takat nak org tlg gosokkan malah nak org tolong lipas sume lah!

wannie ross on July 11, 2009 at 12:17 PM said...

Bel....cukup-cukup lah tolong gosokkan baju..takkan nak suruh bunuh LIPAS juga?? Hehehehhhe

beldandy on July 13, 2009 at 1:57 PM said...

wakakak..salah taip..bukan lipas. tapi lipat! huhuhu

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template