Monday, July 13, 2009

Book Depository

Actually aku jumpa Book Depository ni kat blog yang selalu aku jenguk. Bila nampak dia cerita pasal buku Planet Cake tu aku jadi teruja pulak. Terutama bila ianya free delivery, jadi aku hanya bayar harga buku sahaja which is far lesser than yang di jual di Malaysia. Tanpa fikir panjang aku terus order satu. Tapi lepas order tu baru aku nak cari info pasal that website...mula aku kelam kabut bila ada terbaca review yang agak kurang best. Menggelabah jugalah aku sbb bimbang. Tu la..padan muka..next time jgn lupa routine...check thoroughly before doing any net transaction!

Dalam masa seminggu tu aku dah tak senang duduk. Macam duduk atas bara! Setiap hari aku track order...uwaaa..sadis sungguh keadaan aku! Aku terlupa kejap pasal buku tu bila blk kg minggu lepas. On Saturday, at noon aku terima call dr office...Buku dah sampai!!!! aku rasa macam nak terbang blk office time tu jugak!

Hari ni aku dengan bangganya memeluk buku yang kutunggu siang malam...moga ilmu tu bakal terus menyerap masuk dlm setaip urat dan nadi aku...

Ni la dia kawan baru aku tu....Nanti dia blh kawan dgn TCB yang aku sayang sgt tu!

3 comments:

Zilla on July 13, 2009 at 2:17 PM said...

bel, baru kiter pasanla memang dah lamakan bel beli buku ne dan baru aje sampai?issh lambatnya servicenya.patutlah bel tak senang duduk dibuatnya...apa pun nanti jgn lupa share ilmu2 dalam tu ye.... ;-)

beldandy on July 13, 2009 at 3:24 PM said...

huhuhu...actually tak lambat zila..ngam2 seminggu buku tu sampai! dari UK plak tu...syiok giler!

don't worry dear, bel sure akan share punyalah!

Anonymous said...

Ini masalah saya benar-benar dipecahkan, terima kasih!

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template