Monday, April 20, 2009

Sahutan cabaran...hehehhe

Dina, temanku baru saja kahwin. Jadi hujung minggu mahu bertandang ke rumah ipar lamai. Buntu dgn buah tangan yang perlu di bawa, dia lantas menempah beberapa dozen cuppies untuk di bahagikan ke beberapa buah rumah. Kata Dina, anything blue & pink but do no over do. And this is what I do for her.

Alhamdulillah...Dian berpuas hati dgn kerja budak baru belajar ini. Dina, thank you sebab percayakan aku!

Sedang aku membancuh kek, kakak ipar pula call; bertanya kalau-kalau aku ada bakar cake this weekend. Rupanya dia juga minta aku buatkan 2 dozen untuk makan petang. Nampaknya kami bakal bertandang rumah dia lagi minggu ni. Rupanya ada sedikit mesyuarat persiapan perkahwinan anak perempuan dia nanti. Nasib baik aku buat cuppies lebih, sebab aku tau bila dah ramai2 tu kejap je habis cuppies tu. Di sebabkan di cabar oleh Kak Ti, aku memilih untuk menggunakan Mousseline BC dgn flavour mints.

As they say, this mousseline buttercream is magic! sangat tahan despite the hot weather in my kitchen babe! Aku tak deco hebat pun, just swirl on top of the cuppies. Yang paling aku suka bila Sayang (yang kaki komplen tu) kata chocolate cake tu sedap bila di 'team' up with the MBC. Fuh!!! hilang penat kejap. Amacam? ada teringin ke? marilah order...

3 comments:

bhulat on April 20, 2009 at 5:23 PM said...

kecur air liur aku...nyum nyum nyum

Zilla on April 21, 2009 at 7:10 AM said...

wah bel...nampak sungguh menyelerakanla....

blh share dak resepi MBC tu bel? ;-)

Unknown on April 21, 2009 at 8:52 AM said...

ok jap lagi kita email zila ye...

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template