Thursday, December 6, 2007

Lumba Lari dengan Masa!


Dah masuk bulan December!
means aku dah takde masa lagi nak bosan ke...nak boring2 ke...nak hapa2 ke...
aku kena concentrate pada keje aku yang mesti siap before aku goes for maternity leave.
Memandangkan aku target untuk start cuti 1 January 2008 nanti, aku dah siapkan satu list untuk handover kerja aku...
Jadi sekarang aku dah kurangkan online...banyakkan buat kerja...

Bonus? Increment?
huh aku tak pikir pun pasal tu sebab tak mungkin ada berita seawal February...rasanya dah bulan May nanti baru akan dengar angin bertiup perlahan membawa berita tu...dan masa tu baru kami semua HR di kerah untuk kelam kabut buat payroll!!!! apa pun aku tak kisahlah...asalkan aku dapat B dan I tu...

0 comments:

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template