Friday, April 13, 2007

Hatiku nun jauh di sana....

Patutlah hati terasa malas...
Patutlah jiwa terasa resah...
Patutlah tubuh terasa lemah...

Dua minggu lagi aku akan balik rumah parents di Alor Setar. Setelah setahun aku tak balik, hujung bulan ni baru kitorang ada peluang nak balik...syokkknyaaa! Tambah pula dengan bonus yang aku baru dapat! apa lagi ke Padang Besar lah kita! Last aku balik sana is waktu aku berpantang lepas bersalinkan babyboy. Now after dia setahun dia jejak semula di umah tu. Memang aku dah tak sabar lagi nak balik. Rasa rindu pada adik2, abah dan mama. Boleh juga aku pergi umah adik aku di Gurun. Dia pun akan bersalin hujung bulan 5 nanti. Nampaknya tak dapatlah aku tgk baby tu! Anyway, hati aku dah lama sampai kat umah mama...cuma tubuh aje yang masih di sini. Seperti dulu2 excitement nak balik jumpa parents ni memang akan membuatkan aku tak tidur malam...Alor Setar, wait for my arrival!

5 comments:

Anonymous said...

laaaa lamanya tak balik kampung?

Unknown on April 13, 2007 at 10:51 AM said...

actually tu bukan kg ria smile...tapi mama duk sana sebab dia keje! baru setahun duk sana...masuk yg nak balik ni baru tiga kali ria balik sana!

Anonymous said...

huhuhuhuh patutla, ingatkan apa tadi.

Unknown on April 13, 2007 at 1:57 PM said...

wakakak! sure smile ingat ria gaduh ke..rebel ke kan?

Sue on April 13, 2007 at 7:33 PM said...

kes dengar member dpt balik kampung...sebakl rasa. Minha dah bertahun tahun tahun....tak jengok kampung...kampung je.Parents adalah dtg rumah Minah jengok cucu2 dorang.

 

Dolce di Bel Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template